Skytterløkka barnehage

Hvem er vi ?

Vi er en liten barnehage liggende sentralt på Raumyr. Barnehagen har tre aldersinndelte avdelinger. Vi er stolte av å ha en småbarnsavdeling for barn i alderen 0-2 år. I to års alderen går de videre til avdeling Dynamitten, hvor de møter nye utfordringer. Det året barna fyller fire, går de videre til Blinken, hvor de tilbringer de siste to år av barnehagetiden. Ved at barna bytter avdeling, møter de avdelinger tilrettelagt og tilpasset sin alder.

Vi serverer tre måltider om dagen, frokost, lunsj og et mellommåltid ca kl 14.15. Mellommåltidet består av brød/knekkebrød og frukt. Vi serverer varmmat til lunsj to ganger i uken. Tirsdager er det suppe eller havregrøt, torsdager er det feks nudler og kyllinggryte, fiskeboller med poteter og grønnsaker, fiskekaker med poterer og gønnsaker, pasta med kjøttsaus, "kebab" med ris og salat, lapskaus, fisk og makaroni i hvitsaus med poteter og grønnsaker.